ADER anunta lansarea proiectului „Voluntar in Targu-Jiu”, Editia a III-a
Vanzarile online vor creste cu aproximativ 28% in 2020 fata de anul precedent, conform unui studiu
Vanzarile online au avut o evolutie ascendenta in ultimele luni, pe fondul restrictiilor generate de pandemia COVID-19, iar la finele lui 2020 vor fi cu 28% mai mari decat cele din 2019, ajungand la aproape 5,5 miliarde euro, arata un studiu al companiei Horváth & Partners.
De asemenea, reprezentantii Horvath & Partners prognozeaza ca vanzarile online isi vor continua cresterea si in 2021, cand vor atinge o valoare de 6,5 miliarde euro, cu 18% mai mult decat in 2020.
„In 2019, valoarea vanzarilor online pe segmentul retail s-a ridicat la 4,3 miliarde euro, cu 20% peste 2018, ceea ce inseamna o pondere de 9% din totalul vanzarilor. In martie 2020, am observat o crestere de 5% a vanzarilor online, fata de luna anterioara. In aprilie 2020, cresterea vanzarilor online comparativ cu martie 2020 a fost de 12%. Canalul online a continuat sa creasca si estimam ca ponderea acestuia va ajunge la 12%, pana la finalul lui 2020. Romanii au ales sa cumpere online mai mult decat de obicei in contextul pandemiei COVID-19, care a dus la inchiderea spatiilor comerciale considerate neesentiale si la evitarea spatiilor aglomerate, cum sunt supermarketurile. Aceasta modificare in comportamentul consumatorilor este una de durata, deoarece climatul de incertitudine post-izolare se mentine, iar oamenii vor continua sa cumpere online mai mult decat in anii trecuti„, a declarat Kurt Weber, Director General al Horvath & Partners Romania.
Analiza are la baza observatiile din piata, precum si statisticile Eurostat si GPeC.
Ai un anunț de publicat? Click aici!