Descoperă un nou centru medical dedicat recuperării fizice, acum în Târgu-Jiu!
Softlead: Ajutăm companiile să monitorizeze activitatea din companii prin soluții software personalizate
Softlead, cea mai mare platformă dedicată aplicațiilor software din România, oferă licențe și implementează soluții informatice cu rol în raportarea și monitorizarea activității din companii, pentru creșterea eficienței și a productivității.
“Predictibilitatea este instrumentul aflat la îndemâna oricărei companii, iar aceasta are la bază, în special datele proprii, cele pe care le colectează, analizează și interpretează în raport cu propria nișă de business și cu propriile obiective. De la un anumit punct, un simplu formular Excel nu mai este suficient, întrucât nu mai poate asigura răspuns pentru toate datele importate de o companie, așadar acesta este momentul în care este nevoie de a migra către o aplicație software. Aplicația noastră de raportare este deja implementată cu succes în companii de servicii și de construcții din România”, Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.
Care sunt companiile care pot beneficia de aplicațiile de raportare?
Orice companie care are nevoie de un sistem propriu de management intern al rapoartelor și al datelor din teren și nu numai poate opta pentru o astfel de aplicație. În rândul companiilor cu grad ridicat de interes pentru aceste soluții software se regăsesc cele din domeniul construcțiilor, producției și în orice altă industrie a cărei linie de business deține o echipă de specialiști care colectează date din teren.
Care este costul unei soluții de raportare?
Pentru soluțiile vândute și implementate de Softled, costurile licențelor pornesc de la 2000 de euro/proiect, bugetul neincluzând costurile de implementare. În funcție de specificul companiei și de nevoile sale, aplicația poate fi personalizată, aceasta fiind și recomandarea de bază pe care Softlead o face fiecăruia dintre clienți, pentru a putea avea rezultate conforme cu direcțiile de dezvoltare ale business-ului.
De asemenea, pentru fiecare client activ, serviciile de consultanță sunt oferite gratuit.
Cele mai importante funcționalități ale aplicației de raportare pe care Softlead o implementează include:
Definirea rapoartelor
Completarea fișelor de lucru pe teren
Posibilitate scanare coduri de bare
Import/Export date din/în Excel
Managementul stocurilor de piese
Managementul comenzilor
Modul de inventariere
Alerte.
Pentru o ofertă personalizată și pentru mai multe detalii, ne puteți contacta folosind formularul de aici sau pe adresa de e-mail alexandra.roata@softlead.ro.
Ai un anunț de publicat? Click aici!