România în Lumina Reflectorului: Campanie de Promovare pe BBC cu Contribuții de la Charles Ottley

 România în Lumina Reflectorului: Campanie de Promovare pe BBC cu Contribuții de la Charles Ottley
Distribuie sa vada si prietenii tai

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a dat startul unei campanii ambițioase menite să prezinte România ca o destinație turistică de top pe micul ecran al postului de televiziune BBC. Această inițiativă are scopul de a atrage mai mulți turiști britanici și europeni în această țară cu o bogată moștenire culturală și frumuseți naturale uimitoare. Anunțul oficial a fost făcut pe 13 octombrie, în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la sediul MEAT, unde secretarul de stat Lucian Ioan Rus a dezvăluit detalii semnificative despre această campanie ambițioasă.

MEAT și Charlie Ottley se unesc pentru a promova România pe BBC

În cadrul acestei campanii, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și-a unit forțele cu producătorul și realizatorul cunoscut Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale anterioare despre România, cum ar fi „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania„. Această colaborare a dat naștere la 8 videoclipuri de prezentare care prezintă frumusețea și diversitatea țării noastre.

8 Videoclipuri ce captivează frumusețea țării

Videoclipurile sunt împărțite în două categorii distincte. Patru dintre ele au o durată de un minut și prezintă România în toată splendoarea sa, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii. Celelalte patru videoclipuri, fiecare cu o durată de 30 de secunde, evidențiază patru tipuri de turism specifice României: turismul cultural, ecoturistic, city break și turismul în natură, pentru a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre.

Destinația Gorj adaugă farmec suplimentar campaniei

Un aspect important pentru gorjeni constă în includerea regiunii Gorj. Charles Ottley a filmat imagini spectaculoase din acest colț de țară, subliniind frumusețea și bogăția culturală a regiunii. Acest aspect adaugă o notă specială campaniei și atrage atenția către Gorj ca și destinație turistică.

România în ochii lumii: Difuzarea pe BBC

Videoclipurile vor fi transmise pe postul de televiziune BBC pe tot parcursul zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. Această acoperire generoasă va ajuta la creșterea notorietății României ca destinație turistică și va atrage atenția turiștilor britanici și europeni.

O campanie care prinde viață pe micul ecran

Campania reprezintă o oportunitate unică de a prezenta România într-o lumină pozitivă și de a atrage turiști din întreaga lume în această țara noastră. Prin intermediul eforturilor comune ale MEAT și lui Charlie Ottley, România se pregătește să-și împărtășească bogăția sa culturală și naturală cu lumea întreagă, aducând un suflu nou în industria turismului și consolidându-și poziția pe harta turistică internațională.

Sursa: https://economie.gov.ro/destinatia-turistica-romania-va-fi-promovata-timp-de-o-luna-pe-postul-de-televiziune-bbc/

Digiqole ad

Ai un anunț de publicat?  Click aici! 


Distribuie sa vada si prietenii tai

Adina Tirban

Postari asemanatoare