Cum gestionezi situatia in domeniul HoReCa in timpul pandemiei COVID-19

 Cum gestionezi situatia in domeniul HoReCa in timpul pandemiei COVID-19
Distribuie sa vada si prietenii tai

In Romania este stare de urgenta din cauza pandemiei de coronavirus. Au fost luate masuri speciale si multe afaceri din zona HoReCa au inceput deja sa-si suspende temporar activitatea. Reprezentantii hotelurilor si restaurantelor au declarat ca se confrunta cu o situatie de criza fara precedent, care ii obliga sa ia o pozitie ferma si sa ceara autoritatilor masuri imediate, pentru a nu fi martorii unui declin financiar fara cale de recuperare pentru cei mai multi dintre operatorii din industria ospitalitatii.

Freya vine in intampinarea organizatiilor din domeniul HoReCa cu recomandari utile in aceasta perioada in care ne aflam cu totii sub povara crizei noului coronavirus.

Restaurant si Fast Food:    

  • Utilizarea modulului Freya Delivery Restaurant pentru adaptarea locatiilor la sistemele de pick-up/delivery/takeaway/drive-in, fie prin livrarea produselor fara contact fizic direct cu clientul, fie prin optiunea ca utilizatorii sa-si ridice singuri comenzile din restaurante/baruri
  •  Identificarea unei noi locatii special dedicate serviciului delivery sau transformarea unui punct de lucru, in cazul in care este posibil, intr-unul destinat livrarilor
  • Promovarea in cartier sau pe o zona mai extinsa a serviciului de livrari nou creat
  • Folosirea anumitor angajati, ca de exemplu ospatarii sau barmanii, pentru serviciul de livrare
  • Inasprirea normelor de igiena deja existente pentru a transforma locatiile in care se pregatesc produsele alimentare intr-un mediu extrem de sigur
  • Dezinfectarea permanenta a spatiilor cu accent pe curatarea blaturilor si a tuturor obiectelor atinse in mod frecvent
  • Limitarea interactiunii dintre angajati, adoptarea politicii “no handshake”
  • Asocierea cu firme de delivery
  • Implementarea platilor online pentru livrarile fara contact fizic direct sau utilizarea POS-urilor in locatiile pick-up
  • Reducerea programului de lucru sau efectuarea activitatii in ture, verificarea starii permanente de sanatate a angajatilor
  • Interogarea angajatilor cu privire la actiunile intreprinse pe perioada pandemiei
  • Asigurarea unor masti si echipamente de protectie pentru intreg personalul, instruirea angajatilor, implementarea politicii de spalare a mainilor la fiecare 30 de minute
  • Utilizarea unor ambalaje eficiente prin care produsele alimentare sa fie sigilate inainte sa paraseasca restaurantul, astfel incat clientii sa poata avea incredere ca mancarea va ajunge la ei in deplina siguranta
  • Asezarea produselor pe un suport intr-o zona neutra a restaurantului pentru eliminarea inmanarii directe a comenzilor catre curier/livrator
  • Adaptarea preturilor produselor comercializate la noua situatie, mai ales ca sunt reduse costurile cu anumite categorii de angajati
  • Utilizarea cutiilor termoizolante pentru transportul comenzilor de la restaurant catre locatia clientului
  • Oferte de meniuri pe baza de comanda sau abonament saptamanal
  • Investitii in tehnologie pentru a facilita sarcinile de lucru ale angajatilor
  • Automatizarea fluxului de comenzi cu ajutorul softurilor de tipul Freya Restaurant
  • Newslettere transmise catre clienti pentru a-i informa referitor la politica adoptata cu privire la situatiile generate de COVID-19

Magazine alimentare & general:     

  • Crearea unor servicii de tip click and collect prin care clientii sa rezerve online produsele dorite, iar apoi sa le ridice din magazin sau sa le primeasca prin intermediul curierilor
  • Adaptarea la sistemele de pick-up/delivery/drive in
  • Utilizarea softurilor de tipul Freya Shop pentru verificarea vanzarilor in timp real, monitorizarea stocurilor si a preturilor, gestionarea magazinelor online, generarea de etichete, rapiditatea tranzactiilor pentru consumatori si pentru angajatii operatori
  • Accesul publicului restrictionat la un anumit numar de persoane
  • Mentinerea unei distante minime de cel putin 1.5 metri fata de celelalte persoane
  • Dezinfectarea suprafetelor des utilizate de clienti si angajati cel putin o data pe ora, cat si a carucioarelor de cumparaturi, a cosurilor de mana, manerelor, clantelor, balustradelor sau cantarelor din zonele special amenajate
  • Utilizarea in special a sistemului de plata cu cardul sau cu telefonul si incurajarea folosirii caselor self pay
  • Amplasarea dezinfectantilor de maini, in mod gratuit, in intreaga unitate
  • Folosirea serviciilor online de livrari la domiciliu
  • Informarea constanta a clientilor referitor la solutiile adoptate in cadrul magazinului prin intermediul tuturor canalelor de comunicare

Hotel, motel & boutique:       

  • Asigurarea igienei permanente a angajatilor si dezinfectarea frecventa a camerelor si suprafetelor utilizate la comun, conform celor mai inalte standarde
  • Evitarea contactului strans cu oaspetii, mentinerea unei distante minime intre persoane
  • Informarea oaspetilor la check-in cu privire la reglementarile stricte de igiena si interogarea acestora referitor la activitatile lor pe perioada pandemiei pentru cresterea preventiei
  • Folosirea unor softuri precum Freya Hotel pentru rapiditatea operatiunilor in hoteluri, pensiuni, cabane sau apartamente de inchiriat in regim hotelier, monitorizarea serviciilor de curatenie, check-in imediat, integrare cu site-ul si cu agentiile de turism
  • Reprogramarea vizitelor pentru clientii care nu se pot caza in prezent in cadrul structurii turistice, oferirea unor pachete turistice pentru o perioada ulterioara, politici de amanare/anulare mai permisive
  • Utilizarea unitatii ca centru de suport pentru izolare sau carantina

Sursa: Freya

Digiqole ad
Distribuie sa vada si prietenii tai

Florin Zaharia

Postari asemanatoare

Abonare
Notifica-ma daca
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments