ANPC a lansat un numar de WhatsApp pentru reclamatii

 ANPC a lansat un numar de WhatsApp pentru reclamatii
Distribuie sa vada si prietenii tai

Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pune la dipozitia consumatorilor, incepand de saptamana aceasta, un numar special de telefon, folosit exclusiv in aplicatia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenta.

Potrivit unui comunicat de presa al ANPC, la numarul 0790 219 551, care nu va folosi functia de apel video sau cu voce, sunt asteptate mesajele scrise si imaginile care sa sesizeze nereguli cu caracter de urgenta in raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe intreg cuprinsul tarii. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi nereale la energie electrica si gaze naturale, cazuri de debransari, pentru neplata a unor facturi eronate la energie inca necorectate, precum si situatii urgente care pun in pericol sanatatea consumatorilor.

ANPC precizeaza ca mesajele trimise pe numarul special nu inlocuiesc reclamatiile realizate in mod curent.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat. Reclamatiile se fac in format scris – transmise prin posta -, in format electronic sau se depun personal, pentru solutionarea acestora urmandu-se procedura prevazuta de lege”, se precizeaza in comunicatul celor de la ANPC.

Digiqole ad
Distribuie sa vada si prietenii tai

Florin Zaharia

Postari asemanatoare

Abonare
Notifica-ma daca
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments