AJOFM Gorj reia activitatea cu publicul incepand din 15 iunie

 AJOFM Gorj reia activitatea cu publicul incepand din 15 iunie
Distribuie sa vada si prietenii tai

AJOFM Gorj informeaza cetatenii judetului Gorj ca utilizarea postei electronice ramane mijlocul de comunicare pentru solicitarea si acordarea drepturilor de somaj si se aplica si pe perioada starii de alerta, pentru o perioada de 30 de zile.

Avand in vedere incetarea starii de urgenta instituite din 16 martie 2020 prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei si prelungita prin Decretul nr. 240/2020 si luand in considerare faptul ca in anumite domenii activitatea nu poate fi reluata total sau partial, s-a impus ca unele masuri aprobate prin acte normative in perioada starii de urgenta sa fie prelungite si dupa incetarea acesteia. Astfel, Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj informeaza cetatenii judetului nostru ca utilizarea postei electronice ramane mijlocul de comunicare pentru solicitarea si acordarea drepturilor de somaj si se aplica in continuare si dupa incetarea starii de urgenta, pentru o perioada de 30 de zile. De asemenea, obligatia somerilor care primesc indemnizatie de somaj de a se prezenta la viza lunara se suspenda in perioada cuprinsa intre incetarea starii de urgenta si pana la data de 31 mai 2020. Vizele pentru luna iunie 2020 se vor aplica incepand cu data de 15 iunie 2020”, a transmis Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj.

Persoanele beneficiare sau cele care urmeaza sa beneficieze de prevederile Legii 416/2001 privind venitul minim garantat se vor prezenta la sediul AJOFM Gorj si la punctele de lucru incepand cu data de 15 iunie 2020: “Persoanele beneficiare sau cele care urmeaza sa beneficieze de prevederile Legii 416/2001 privind venitul minim garantat se vor prezenta la sediul AJOFM Gorj si la punctele de lucru incepand cu data de 15 iunie 2020.„Totodata, informam cetatenii judetului nostru ca pentru anul 2020, numarul de zile libere platite pentru unul dintre parinti in conformitate cu Legea nr. 19/2020 privind acordarea unor zile libere parintilor pentru supravegherea copiilor, in situatia inchiderii temporare a unitatilor de invatamant, cu completarile si modificarile ulterioare, se stabileste pana la incheierea cursurilor anului scolar 2019 – 2020, in conditiile legii, cu aplicarea prevederilor art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 217/2020”, au completat reprezentantii AJOFM Gorj.

Digiqole ad

Ai un anunț de publicat?  Click aici! 


Distribuie sa vada si prietenii tai

Florin Zaharia

Postari asemanatoare