200 de milioane de euro prin Erasmus+ pentru stimularea educatiei si formarea digitala

 200 de milioane de euro prin Erasmus+ pentru stimularea educatiei si formarea digitala
Distribuie sa vada si prietenii tai
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comisia Europeana a adoptat o revizuire a programului anual de lucru al Erasmus+ 2020, in urma careia s-au alocat alte 200 de milioane de euro pentru a stimula educatia si formarea digitala si pentru a promova dezvoltarea competentelor si incluziunea prin creativitate si arte.

Spatiul european al educatiei trebuie sa promoveze educatia digitala si competentele digitale pentru a atenua perturbarile cauzate de pandemie si pentru a sustine rolul Europei in tranzitia digitala. Comisia va publica, in cadrul programului Erasmus+, cereri extraordinare de propuneri in valoare de 200 de milioane de euro, care vor oferi mai multe oportunitati de invatare, de predare si de diseminare a cunostintelor in era digitala. Exista solutii eficace, inovatoare si favorabile incluziunii pentru a imbunatati educatia digitala si competentele digitale, iar acestea vor beneficia de sprijin european”, a declarat vicepresedintele Comisiei Europene, Margaritis Schinas.

Programul Erasmus + va sprijini proiecte pentru imbunatatirea predarii digitale, invatarii si evaluarii in scoli, invatamantului superior si formarii profesionale.

Acesta va oferi, de asemenea, oportunitati pentru scoli, organizatii de tineret si institutii de invatamant destinate adultilor pentru a sprijini dezvoltarea competentelor, pentru a stimula   creativitatea si pentru a consolida incluziunea sociala prin intermediul artelor, impreuna cu sectoarele culturale si creative.

Apelurile pentru propuneri de proiecte in aceste domenii vor fi publicate in saptamanile urmatoare, organizatiile interesate fiind sfatuite sa ia legatura cu Agentiile Nationale Erasmus+.


Distribuie sa vada si prietenii tai
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Gorj Biz

Postari asemanatoare

Abonare
Notifica-ma daca
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments